نرم افزار Adobe Air

Adobe Air در مقایسه با Adobe Flash Player چگونه نرم افزاریست؟

فلش پلیر در واقع یک پلاگین به منظور اجرای فایل های فلش در انواع مرورگر اینترنتی می باشد که از این جهت برنامه ای بسیار قدرتمند به حساب می آید ولی ادوبی ایر یک برنامه جهت اجرای فایل ها مستقل از سیستم عامل و پلت فرم بوده که از زبان های برنامه نویسی همچون اکشن اسکریپت, جاوا اسکریپت, اچ تی ام ال و … پشتیبانی میکند و بر روی محیط دسکتاب قابلیت اجرا دارد.

کدام سیستم های عامل از Adobe Air پشتیبانی می کند ؟

ادوبی ایر در سیستم عامل های ویندوز,اندروید, بلک بری و تبلتOS پشتیبانی می شود.

آیا شرکت ادوبی امکان ایجاد ویجت و برنامه های ادوبی ایر را دارند ؟

بله, هم اکنون تعدادی از نرم افزارهای شرکت ادوبی امکان ایجاد و انتشار برنامه های کاربردی توسط ادوبی ایر را دارند برخی از این نرم افزارها عبارتند از Flex, Adobe Help Manager, Adobe Connect, Adobe Story و

از چه نرم افزارهایی برای ساخت برنامه های Adobe Air استفاده کرد؟

خوشبختانه برای ایجاد یک برنامه کاربردی برای ادوبی ایر نیاز به ابزار خاصی نیست شما حتی با کمک گرفتن از یک ویرایشگر متن نیز امکان توسعه برنامه های ادوبی ایر را نیز خواهید داشت با این وجود شما می توانید از نرم افزار هایی چون فلش حرفه ای, فلش بویلدر, دریم ویور و … استفاده نمایید.

چه رابطه ای میان Adobe Air و برنامه Adobe Creative Suite وجود دارد؟

نرم افزار Adobe Creative Suite مجموعه ای از ابزار جهت چاپ, وب , ویدئو , و نشر همراه است. Adobe Creative Suite از نرم افزار های فلش حرفه ای, فلش کاتالیست و Air مورد استفاده آن ها پشتیبانی و نیز از زبان های جاوا اسکریپت و اچ تی ام ال نیز حمایت میکند.

چه ارتباطی میان Adobe Air و Flex وجود دارد؟

فلکس فن آوری ساخت برنامه های کاربردی برای ادوبی فلش پلیر می باشد با استفاده از نرم افزار فلکس و به کار گیری ادوبی ایر میتوان برنامه های کاربردی را جهت استفاده در پلت فرم دسکتاپ توسعه داد.

چه ارتباطی میان ادوبی ایر و فریم وورک جاوا اسکریپت وجود دارد؟

Adobe Air از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت پشتیبانی خوبی دارد در واقع هیچ محیطی به اندازه محیط ادوبی ایر مشخصن از زبان جاوا اسکریپت حمایت نمیکند. با توجه به نکاتی که پیش از این هم گفته شده میتوان بوسیله زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت برامه های کاربردی ادوبی ایر را برای پلت فرم دسکتاپ توسعه داد.

همانطور که گفته شد مجموعه ای از تبلیغات دیجیتال در قالب مواردی که هر روز از آن استفاده میکنیم در اختیار ماست. تقسیم بندی تبلیغات دیجیتال شاید توسط محیط های قابل استفاده به چند حوزه اختصاص پیدا کنید

دیدگاه‌تان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *