چگونه می‌توانید کامپیوتر خودتان را به مودم وایرلس تبدیل کنید:

دراولین قدم برای تبدیل لپ‌تاپ‌تان به مودم وایرلس، شما ابتدا باید به Control Panel خود در ویندوز بروید،

 سپس بر روی Network Sharing کلیک کنید و از آنجا Setup New Connection را انتخاب کنید. حالا بر روی Manually connect to a Wireless Network را انتخاب کنید و

 سپس بر رویNext کلیک کنید.با کلیک بر روی Next، صفحه‌ی جدیدی باز می‌شودکه در آنجا سه قسمت وجود دارد که باید هر کدام از آنها را پر کنید.

 اولین قسمت نام شبکه یا همان Network است، دومین قسمت را بر روی WPA2 قرار می‌دهید و در قسمت سوم رمز عبور برای وصل شدن به شبکه‌ی وایرلسی که ایجاد کرده‌اید را انتخاب می‌کنید.

تیک Hide characters و start this connection automaticallyرا بزنید بر روی Next کلیک کنید.تا اینجا شما یک اتصال وایرلس ایجاد کرده‌اید و حالا باید اینترنت را از طریق این اتصال به اشتراک بگذارید.

برای این کار، باید بر روی Control Panel کلیک کنید و سپس network and sharing را انتخاب کنید . سپس Change Adapter settings را انتخاب کنید و در مرحله‌ی بعدی اتصال اینترنتی که می‌خواهید آن را به صورت وایرلس به اشتراک بگذارید را مشاهده می‌کنید.

در اینجا بر روی آن راست کلیک می‌کنید و با مراجعه به قسمت Properties، دو گزینه را مشاهده خوهید کرد: Sharing و Network که باید بر روی Sharing کلیک کنید و هر دو گزینه‌ی موجود در آن را تیک زده و در نهایت بر روی OK کلیک کنید.هم اکنون شما لپ‌تاپ خود را به صورت یک مودم وایرلس درآورده‌اید به طوری که دیگر ابزارهایی که می‌توانند به صورت وایرلس وصل شوند، می‌توانند به لپ‌تاپ شما وصل شوند.

 

دیدگاه‌تان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *