نرم افزار آی پی

نرم افزار IP Tools Premium میتواند با سرعت بسیار بالای خود در کمترین زمان IP شما را تغییر دهد یا آن را مخفی کند. به این ترتیب زمانی که شما با دیگران چت میکنید و یا سایت های اینترنتی را مشاهده میکنید آی پی شما مخفی مانده است و این امر سبب میشود تا امنیت گوشی اندرویدی خود را بالا ببرید و هکرها نتوانند از طریق آی پی وارد موبایل شما شوند.

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

مهم ترین ویژگی های نرم افزار IP Tools Premium:

سرعت بالا در تغییر آی پی

محیط کاربری ساده

نمایش مشخصات آی پی

نمایش پینگ

قابلیت مخفی سازی آی پی

قابلیت انتخاب کشور مورد نظر

 مهم ترین تغییرات نسخه ۶٫۲۰ :

بهبود کلی نرم افزار

رفع برخی از اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

 Platinum Hide IP نرم افزاری است که با تغییر دادن IP به شما اجازه می دهد تا به صورت مخفیانه در اینترنت به جستجو بپردازید. هکر ها با استفاده از IP آدرس قادر به نفوذ به سیستم و دزدیدن اطلاعات شخصی و فایل های موجود بر روی سیستم می باشند. این نرم افزار نگهبان مطمئنی جهت مقابله با ورود هکرها به سیستم می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Platinum Hide IP:

 –
پنهان سازی سریع و آسان آی پی آدرس

قابلیت جستجو در اینترنت به صورت مخفیانه

تغییر آی پی هر ۱۰ دقیقه یک بار به صورت خودکار

جلوگیری از نفوذ هکر ها و سارقان اینترنتی به سیستم

پاکسازی سریع تمامی رد پاهای به جا مانده در مرورگر ها

پاکسازی کوکی ها به صورت خودکار بعد از هر بار تغییر آی پی

سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

کاربرد سریع و آسان
و

این مطلب مربوط به موضوع نرم افزار تغییر IP میباشد.

مخفی سازی IP با Real Hide IP 4.1.5.8

 eal Hide IP نرم افزاری است که با تغییر دادن IP به شما اجازه می دهد تا به صورت مخفیانه در اینترنت به جستجو بپردازید. هکر ها با استفاده از IP آدرس قادر به نفوذ به سیستم و دزدیدن اطلاعات شخصی و فایل های موجود بر روی سیستم می باشند. این نرم افزار نگهبان مطمئنی جهت مقابله با ورود هکرها به سیستم می باشد.

کی از راه های محافظتی هنگام کار با اینترنت، مخفی کردن شناسه سیستم (آدرس IP سیستم) هنگام گشت و گذار در این دنیای مجازی است. Hide My IP به عنوان یک نرم افزار کاربردی امکان مخفی کردن IP کاربر در حین مرور وب را فراهم می کند تا هکر ها قادر به شناسایی و ردیابی کاربر نباشند. به دلیل این که شرکت ها و افراد زیادی با اهداف گوناگون تلاش می کنند تا گشت و گذارهای اینترنتی شما را پیگیری نموده و بر آن نظارت داشته باشند، مخفی کردن آی پی واقعی سیستم می تواند به عنوان یک راه حل در نظر گرفته شود اما از آن جایی که گاهی اوقات انجام تغییرات ساده در IP به تنهایی کارساز نیست، بهتر است از برنامه ای مانند Hide My IP استفاده کنید تا هربار به طور خودکار آدرس IP را تغییر دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Hide My IP:
گشت و گذار در وب به صورت ناشناس
تغییر IP به صورت خودکار
محافظت از هویت کاربرا در برابر هکر ها
رمزگذاری اتصال اینترنتی
ارسال ایمیل های ناشناس

عضی وقت ها نیاز به دلایل مختلفی چون عدم ارائه سرویس به آی پی های ایرانی، جلوگیری از دانلود نرم افزارها برای ایرانی ها و … نیاز میشود آی پی کاربر را تغییر دهیم. در چنین مواردی میتوان از نرم افزارهایی استفاده نمود که آی پی شما را به آی پی کشور دیگری تغییر می دهند.نرم افزار Super Hide IP  نرم افزاری ساده و قدرتمند است که که در کمتر از چند ثانیه آی پی شما را تغییر میدهد. این نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار جذاب و ساده ایست و شما می توانید تنها با یک کلیک آی پی خود را تغییر دهید. این برنامه به صورت پرتابل است و نیازی به نصب ندارد.

 آیا به دنبال تعویص آی پی خود می باشید ؟

 برای اتصال به اینترنت نیازمند به داشتن یک شناسه عبور است و این شناسه عبور همان IP می باشد. Hide ALL IP نرم افزاری است که با تغییر دادن IP به شما اجازه می دهد تا به صورت مخفیانه در اینترنت به جستجو بپردازید. Hide ALL IP می تواند منطقه امنی برای شما در اینترنت فراهم کند . فن آوری کنترل از راه دور DNS ، پاکسازی رد پاها ، جلوگیری از سرقت هویت ، دسترسی به تلوزیون های اینترنتی و … از ویژگی های نرم افزار Hide ALL IP است .

 

دیدگاه‌تان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *