تکنولوژی BeamFlex و BeamFlex+ چیست؟

نکته جالب این Pattern ها ، حالت Packet Basis بودن آن است ، به این معنی که برای هر Packet مشخص ، از یک Pattern خاص استفاده میشود. با توجه به تغییر مکان کاربر ، و تغییرات نویز محیطی.
عملیات تغییر Pattern توسط BeamFlex Engine مدام در حال انجام است تا همیشه بهترین ارسال و دریافت را داشته باشیم و میزان Packet Loss به حداقل برسد.

تکنولوژی BeamFlex+ :
این تکنولوژی ، نیز همانند BeamFlex عمل میکند با این تفاوت که مشکل جهت نگهداری دستگاه End-User در آن حل شده است. هر کاربر ممکن است دستگاه خود را به صورت عمودی یا افقی در دست بگیرد (Polarization) ، این امر از نظر اکسس پوینتهای معمولی بسیار مهم است و شما همیشه باید با Polarization اکسس پوینت ، سازگار باشید ( اگر مدل آنتنهای اکسس پوینت عمودی است ، آنتن کلاینت هم باید عمودی باشد و اگر آنتهای اکسس پوینت به صورت افقی نصب شده ، کلاینت هم باید به صورت افقی باشد تا بهترین سیگنال و Phy Rate را دریافت کند ). حال برای کلاینتهای Portable مانند Tablet ها و Phone ها ، این مساله اجتناب ناپذیر است و کلاینت نمیتواند همیشه در یک حالت باشد .
تکنولوژی BeamFlex+ ، دارای قابلیتی است به نام Polarization Diversity که این مشکل را حل کرده و برای کاربران در هر ۲ حالت Polarization ارسال انجام میدهد.

 

دیدگاه‌تان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *