کانفیگ تنظیمات عمومی whmcs تب Domains

قسمت اول ( Domain Registration Options ) :

در این قسمت تنظیمات مربوط به دامین را دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد همیار دیزاین این است هر سه گزینه فعال باشد.

  • Allow clients to register domains with you : با تیک زدن این گزینه کاربران می توانند در سایت شما دامین خود را ثبت کنند.
  • Allow clients to transfer a domain to you : با فعال کردن این گزینه کاربران می توانند دامین های خود را به سایت شما منتقل کنند.
  • Allow clients to use their own domain این گزینه به کاربر اجازه می دهد از دامینی که در جای دیگری ثبت کرده استفاده کند.

قسمت دوم ( Enable Renewal Orders ) :

این گزینه به کاربر اجازه می دهد هر زمان که مایل باشد دامین خود را تمدید نماید .

در صورتی که این گزینه را غیر فعال کنید کاربر شما تنها زمانی می تواند دامین خود را تمدید کند که مدت زمان اعتبار آن پایان یافته باشد.

قسمت سوم  ( Auto Renew on Payment ) :

با فعال کردن این گزینه ، دامین کاربر پس از پرداخت به صورت خودکار فعال می شود. در صورتی که این گزینه غیر فعال باشد دامین جهت بررسی برای شما ارسال خواهد شد و تا زمانی که آن را تایید نکنید معوق خواهد ماند.

قسمت چهارم ( Default Auto Renewal Setting ) :

با فعال کردن این گزینه ،صورتحساب به صورت خودکار در زمان سررسید در پنل کاربر برای او ارسال می شود و از او می خواهد که سر رسید را پرداخت کند.

قسمت پنجم ( Create To-Do List Entries ) :

با فعال کردن این گزینه در صورتی که ثبت دامین ناموفق باشد یا در تمدید کردن دامین عملیات انجام نشود برای بررسی شما به لیست To-do list ارسال می شود تا به صورت دستی آن را بررسی کنید.

قسمت ششم ( Domain Sync Enabled ) :

با فعال کردن این گزینه هر بار که Cron jobs را اجرا کنید وضعیت دامنه ها با رجیسترار دامنه ها همگام سازی می گردد.

قسمت هفتم ( Sync Next Due Date ) :

با فعال کردن این گزینه می توانید تعیین کنید چند روز پس از سر رسید دامنه وضعیت آن منقضی شود.

قسمت هشتم ( Domain Sync Notify Only ) :

این گزینه از طریق ایمیل به شما اطلاع می دهد که تاریخ دامین کاربر همگام سازی نشده است.

قسمت نهم ( Allow IDN Domains ) :

با فعال کردن این گزینه ثبت دامین شما از سیستم IDN برای دامنه های مجاز استفاده می کند .

با غیر فعال این گزینه تنها از کاراکتر های ۰-۹ و a-z می توان برای ثبت دامین استفاده کرد.

قسمت دهم ( Default Nameserver ) :

در این قسمت می توانید Dns های مورد نظرتان را که می خواهید به صورت پیش فرض بر روی دامنه های کاربر ست شود را وارد کنید.

قسمت یازدهم ( Use Clients Details ) :

درصورت فعال بودن سیستم از اطلاعاتی که کاربر در هنگام وارد می کند برای صورتحساب ها ، ارسال ایمیل و … استفاده می کند.

 

دیدگاه‌تان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *