Member چیست ؟

و نمی تواند ساختار برنامه ایی از جمله: ساختار حلقه های LOOP داشته باشد. PL/SQL اوراکل ها ،پروسیجر گسترده در اس کیو ال و SQLJ پذیرفته عملگرهای کدهای جاوا. عبارت SQL SELECT استفاده از پرسش و پاسخ ذخیره شده در پایگاه، از جمله: Tables & Views ساختار اولیه ذخیره داده در پایگاه اوراکل بر روی یک جدول قرار دارد، که این جدول شامل ستونها و مشخصه ها می باشد.

در سال ۱۹۷۷ لری الیسون، باب ماینر و اد اوش شرکتی به نام اتحادیه نرم افزارهای رابطه ای یا RSI تشکیل دادند که با استفاده از زبان های C و SQL یک RDBMS به نام اوراکل تولید کردند. اولین محصول این شرکت در سال ۱۹۷۹ وارد بازار شد. نسخه ۲ آن، روی سیستم PDP11 و تحت سیستم عامل RSX11 کار می کرد و بلافاصله در سال ۱۹۸۰ روی سیستم DEC VAX انتقال یافت. نسخه ۳ اوراکل در سال ۱۹۸۳ وارد بازار شد که تغییراتی در زبان SQL بوجود آورد و کارایی سیستم را بهبود بخشید. این نسخه برخلاف نسخ پیشین خود کاملا با زبان C نوشته شده بود. اتفاق مهم در این سال تغییر نام شرکت بود که از RSI به اوراکل تغییر کرد. در ۱۹۸۴ نسخه ۴ به بازار آمد که نخستین نسخه ای بود که Read Consistency را شامل می شد. نسخه بعدی آن در سال بعد یعنی در ۱۹۸۵ عرضه شد که اولین نسخه Client/Server محسوب می شد. اوراکل در ۱۹۸۸ نسخه ۶ خود را ارائه داد که روی انواع سیستم عامل ها قابل اجرا بود. نسخه ۷ این محصول در سال ۱۹۹۲ به بازار آمد و شامل تغییرات زیادی در زمینه افزایش کاربری حافظه، CPU و I/O بود. این نسخه کاملا ویژگی های RDBMS را دربرگرفت. نسخه ۸ در ۱۹۹۷ معرفی شد که در آن امکان پیاده سازی اشیاء و چند قابلیت و ابزار جدید مدیریت گنجاندهشده بود. اوراکل ۹ در ۲۰۰۱ ارائه گردید که رابط کاربری ساده تر و قدرت ادغام با JAVA را داشت. همچنین در سال ۲۰۰۳ نسخه ۱۰ اوراکل عرضه شد که تحولی شگرف در عرصه پایگاه داده ها بوجودآورد. اوراکل روی هر نوع کامپیوتر از سوپر کامپیوترها تا کامپیوترهای شخصی کار می کند و تقریبا روی تمام آنها به یک شکل عمل می نماید. این مزیت اوراکل سبب شد تا کاربران و توسعه دهندگان بیشتری داشته باشد. در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد شرکت های تجاری از این پایگاه داده ها استفاده می نمایند. Yahoo، CNN، CBS و CDNOW از جمله نمونه های اینگونه سایت ها هستند.

oracle-learning.blogsky.com soroushinfo.mihanblog.com

معانی دیگر: اندام (به ویژه اندام تناسلی یا دست و پا)، عضو بدن، (اداره و باشگاه و غیره) عضو، هموند، (پل یا ساختمان یا معادله ی ریاضی یا جمله یا رده بندی و غیره) بخش، جز (اجزا)، (ریاضی) طرف تساوی، (مجلس شورا و غیره) نماینده، وکیل، (از نظر جا و طرز قرارگیری) بخشی از یک گیاه، شاخه، اندام گیاهی، (معمـولا m بـزرگ) امریـکا – رجوع شود به: member of congress – انگلـیـــس member of parliament

 

 

 

 

دیدگاه‌تان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *