عوامل موثر در Google Search Suggest پیشنهادات جستجوی گوگل

شاید خیلی ها دنبال این موضوع باشند که نام انها نیز در این لیست قرار بگیرد.با قزار گرفتن در لیست ظاهر شده شما به راحتی میتونید برند سازی کنید و ورودی های خود را از موتورهای جستوجو چندین برابر کنید.

قبلا اگر شما کلمه ی SEO را در گوگل جستوجو میکردید اولین کلمه ای که ظاهر میشد Seoul بود که نام شهری است در کره ی جنوبی اما از زمانی که seo checker باب شد بعد از یک و یا دو سال انها نیز به این لیست اضافه شدند و در حال حاضر در بیشتر کشورهای دنیا اگر شما کلمه ی SEO جستجو کنید حتما با کلمه ی seo checker برخورد خواهید کرد.

۳ عامل مهم در لیست نتایج پیشنهادات گوگل تاثیر دارند:

۱. ارزش کلمه در پیشنهادات گوگل

گوگل بررسی میکنه ببینینه کاربران چه کلماتی را بیشتر سرچ میکنند.انها از منابع گوناگون مانند امازون استفاده میکنند و در مورد کلماتی که در سایت انها بیشتر مورد جستجو قرار میگیرد را مورد بررسی قرار میدهند.اما توجه داشته باشید اگر شما هزاران بار یک کلمه را جستجو کنید دلیل نمیشود که گوگل ان را در قسمت پیشنهادات خود قرار دهد.جستجو کلمه باید کامل باشد یعنی کاربران بسیاری از نقاط مختلف انرا جستجو کنند.

گوگل در حال حاضر به عواملی مانند تعداد جستجو کاربران و  قابل شناسایی بودن آنها توجه میکند.

۲. ارزش مکان جغرافیایی در پیشنهادات گوگل

مکان جغرافیایی که کاربران جستجو میکنند از ۲ نظر مورد توجه گوگل است:

الف ) هر چه منطقه ی جغرافیایی که پست مورد جستجو قرار میگیرد بیشتر باشد گوگل بهتر و سریع تر کلمه را شناسایی میکند و در لیست پیشنهادات خود قرار میدهد.

ب ) شاید یک کلمه خاص در یک منطقه بیشتر جستجو شود پس ممکن است ان کلمه در منطقه ی مورد نظر در پیشنهادات قرار گیرد ولی در شهری دیگر در نتایج نباشد.

۳. ارزش کلماتی که در وب به انها اشاره میشود

منظور از اشاره شدن این است که اگر کلمه ای در لیست اخبار داغ باشد و یا در دنیای مجازی این کلمه زیاد مورد استفاده قرار گیرد و کاربران توجه زیادی به ان داشته باشند گوگل توجه به ان کلمه خواهد داشت.

 

1 دیدگاه

  • شما در واقع یک وب مستر مناسب هستید. سرعت بارگذاری این سایت می باشد
    باور نکردنی به نوعی احساس می شود که شما در حال انجام هر ترفند مشخصی هستید.
    همچنین مطالب شاهکار هستند. شما روند فوق العاده ای را در این موضوع انجام داده اید!
    مشابه اینجا: dobry sklep و همچنین اینجا: Dyskont آنلاین

دیدگاه‌تان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *