در انتهای کابل های کامپیوتری رکود ها چه هستند؟


مهره فریت به سادگی یک مهره توخالی یا سیلندر ساخته شده از فریت است که ماده نیمه مغناطیسی ساخته شده از اکسید آهن (زنگ) آلیاژ با فلزات دیگر است. این کابل زمانی که کابل ساخته شده است، بر روی کابل لغزش می شود و یا بعد از کابل ساخته شده می تواند در اطراف کابل در دو قطعه بچرخد. مهره در پلاستیک قرار گرفته است – اگر شما پلاستیک را برشیدید، همه چیزهایی که در داخل پیدا می کنید یک سیلندر فلزی سیاه است.

رایانه ها دستگاه های نسبتا پر سر و صدا هستند. مادربورد در داخل کامپیوتر دارای یک نوسانگر است که در هر جایی از ۳۰۰ مگاهرتز تا ۱۰۰۰ مگاهرتز اجرا می شود. صفحه کلید دارای پردازنده و نوسانگر نیز هست. کارت گرافیک دارای نوسانگرای خاصی است که مانیتور را در اختیار دارد. همه این نوسانگرها توانایی پخش سیگنال های رادیویی را در فرکانس های داده شده خود دارند. بیشتر موارد این تداخل را می توان از موارد موجود در اطراف مادربرد و صفحه کلید حذف کرد.

منبع دیگری از سر و صدا کابل های اتصال دستگاه است. این کابل ها به عنوان سیگنال هایی که حمل می کنند، آنتن های خوب و طولانی دارند. آنها سیگنال ها را به طور موثری پخش کردند. سیگنالهایی که پخش میشوند میتوانند با رادیوها و تلویزیونها دخالت کنند. کابل همچنین می تواند سیگنال ها را دریافت کند و آنها را در مورد انتقال دهد، در صورتی که مشکلی ایجاد می کنند. مهره فریت دارای ویژگی حذف سیگنال های پخش است. در اصل، این “انتقال” RFI را در آن نقطه بر روی کابل متوقف می کند – به همین دلیل است که دانه ها را در انتهای کابل پیدا می کنید. به جای حرکت کابل و انتقال، سیگنالهای RFI به گرما تبدیل می شوند.

 

 

دیدگاه‌تان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *