پیامدهای ناخواسته از Pokemon برو


به عنوان مثال، مثال جنایتکارانی را که از ویژگی جغرافیایی بازی استفاده کرده اند، برای غلبه بر بازیکنان ناخوشایند به ناحیه های تاریک و ویرانگر دیر هنگام شب و غارت آنها از تلفن ها و کیف پول خود. این خبر موجب علاقه در سراسر جهان شده است، هر دو از افرادی که نمی دانند شما می توانید موجودات متحرک در اطراف شهر را با تلفن های هوشمند خود تعقیب کنید و کسانی که نمی توانند باور داشته باشند برخی از افراد به اندازه کافی گنگ هستند که پس از تاریکی انجام می دهند.

در اینجا چندین شگفتی که از محبوب ترین بازی های موبایل در تاریخ ایالات متحده به وجود آمده است، وجود دارد:

این عالی برای نینتندو است

اگر شما ساعت های بی پایان را دنبال می کنید، شخصیت های خیالی در اطراف شهر را با تلفن خود تعقیب می کنید، شما تنها نیستید. این خبر خوبی برای نینتندو است. غول بازی های ژاپنی در روزهای اخیر شاهد صعود سهام خود بوده است – به دست آوردن این شرکت تا ۹ میلیارد دلار در ارزش بازار – همه به خاطر شوق Pokemon Go.

این نتیجه کشف حداقل یک جسد است

بعضی ها ممکن است بگویند که در معرض آتش افروختن اخبار گوگل، تقدیر و جوک هایی است که در اطراف اینترنت قرار دارد، سرنوشت بدتر از مرگ است. متأسفانه، یکی از بازیکنان Go با قلم موی شگفت انگیز، هنگامی که روی بدن یک مرد ناشناس در حالی که در جستجوی Pokemon در نزدیکی رودخانه وایومینگ بود، اتفاق افتاد.

اما این نیز کمک کرد تا کودکان را نجات دهد!

بعضی از اکتشافات Pokemon به پایان رسیده اند، مانند زمانی که یک زن آریزونا ظاهرا یک نوجوان را از قلدری ها نجات داد پس از آن که او را سرگردان بود در حالی که لباس برای Pokemon در پارک. گفته می شود پس از تلاش برای فرار از اذیت کنندگانش، پس از تشنج، پسر مورد رنج قرار گرفته است.

و حیوانات واقعی!

با توجه به یک پست فیس بوک، یک زن آلاباما از Pokemon Go استفاده کرد و به دو نوع حیوان واقعی واقعی نجات یافت: دو سگ آلمانی که به نوعی از دست رفته بودند، از دست رفته و در هفت مایل از خانه خود گم شده بودند.

بعضی از مردم برای گرفتن کمی عجیب و غریب از Pokemon استفاده می کنند

چراغ ها را روشن کنید و یک چهارم را در تختخواب اتاق مولد ارتعاشی کنید. برخی از بازیکنان Pokemon Go از این بازی برای ایجاد و به اشتراک گذاری عکس های حمایتی استفاده می کنند.

همه نمیخواهند بازی کنند

این همه سرگرم کننده و بازی است تا زمانی که کسی حرف Pokemon را بر روی چمن همسایه غیر دوستانه یا محل دفن برای سربازان افتاده شکار کند. به یاد داشته باشید زمان و مکان برای همه چیز وجود دارد.
سخت است تصور کنید که Pokemon Go راننده ها باید همه چیز را از دست بدهند.

دیدگاه‌تان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *