چطور نیروی محرکه کار می کند

لیزر لیزر
به عنوان پالس لیزر، هوا هوای گرم را احیا می کند تا آن را احیا کند. هر بار که هوا احتراق می کند، یک فلاش نور ایجاد می شود، همانطور که در این عکس از یک پرواز آزمایشی دیده می شود.
به عنوان پالس لیزر، هوا هوای گرم را احیا می کند تا آن را احیا کند. هر بار که هوا احتراق می کند، یک فلاش نور ایجاد می شود، همانطور که در این عکس از یک پرواز آزمایشی دیده می شود.
عکس حسن نیت ارائه میدهد Rensselaer

راکت نور رو صدا چیزی از داستان های علمی تخیلی – فضاپیما که در یک پرتو لیزر سوار به فضا، نیاز به کمی و یا بدون سوخت پردازنده و ایجاد هیچ آلودگی ندارد. به نظر می رسد که بسیار مبهم است، با توجه به اینکه ما نمی توانیم چیزی نزدیک به آن را برای زمین های معمولی یا هواپیما بر روی زمین توسعه دهیم. اما در عین حال ممکن است هنوز ۱۵ تا ۳۰ سال به طول انجامد، اصول پشت چراغ قرمز چندین بار با موفقیت آزمایش شده است. یک شرکت به نام Lightcraft Technologies همچنان برای تحقیقاتی که در موسسه پلی تکنیک Rensselaer در تروی، N.Y.

مفهوم اساسی برای lightcraft ساده است – آینه استفاده هنر و صنعت بلوط شکل برای دریافت و تمرکز پرتو لیزر برای گرم کردن هوای ورودی، که به حرکت منفجر هنر و صنعت. در اینجا نگاهی به اجزای اساسی این سیستم نیروی انقلابی:

    
لیزر کربن دی اکسید – تکنولوژی Lightcraft Technologies از سیستم تست آسیب پذیری لیزر پالس (PLVTS)، یک فرزند برنامه دفاع ستارگان استفاده می کند. لیزر پالسی ۱۰ کیلوولت که برای نورپردازی تجربی مورد استفاده قرار می گیرد یکی از قدرتمند ترین در جهان است.
    
آینه پابلوئیک – پایین فضاپیمای آینه ای است که پرتو لیزر را به هوا موتور یا پروانه ی کشتی متصل می کند. یک فرستنده ثانویه، زمین مبتنی بر زمین، مثل آینه تلسکوپ، برای هدایت پرتو لیزر بر روی نور لامپ استفاده می شود.
    
محفظه جذب – هوا ورودی به این محفظه هدایت می شود که در آن توسط پرتو گرم می شود، نور لامپ را گسترش می دهد و حرکت می کند.
    
هیدروژن برقی – مقدار کمی از هیدروژن سوخت برای رانش موشک مورد نیاز است، زمانی که جو خیلی نازک است تا هوا را به اندازه کافی تامین کند.

قبل از ارتقاء، یک جت هوا فشرده برای چرخاندن نورپردازی به حدود ۱۰،۰۰۰ دور در دقیقه (RPMs) استفاده می شود. چرخش مورد نیاز برای تثبیت ساختگی از نظر ژیروسکوپی است. فکر می کنم در مورد فوتبال: یک مهاجم رو به افق به فوتبال می پردازد تا پاس های دقیق تر پرتاب کند. هنگامی که چرخش به این صنایع بسیار سبک وزن اعمال می شود، این اجازه می دهد که صنایع دستی با ثبات بیشتری از طریق هوا عبور کنند. برای دیدن یک ویدیو از lightcraft در عمل اینجا را کلیک کنید. (برای تماشای ویدیو مورد نیاز برای ویندوز مدیا پلیر نسخه ۶٫۴ یا بالاتر مورد نیاز است.).

هنگامی که lightcraft به سرعت بهینه می شود، لیزر روشن می شود، چراغ را به هوا پرتاب می کند. پالس لیزر ۱۰ کیلوواتی با نرخ ۲۵ تا ۲۸ بار در هر ثانیه. با شتاب دادن، لیزر همچنان به حرکت به سمت بالا حرکت می کند. پرتو نور با آینه سهموی با تمرکز بر پایین lightcraft، که هوا را به بین ۱۸۰۰۰ و ۵۴۰۰۰ درجه فارنهایت (۹۹۸۲ درجه سانتیگراد و ۲۹٫۹۸۲) گرم – که چندین بار داغتر از سطح خورشید است. هنگامی که شما به این درجه حرارت بالا حرارت می دهید، به یک حالت پلاسما تبدیل می شود – این پلاسما پس از آن منفجر می شود تا صنایع دستی را به سمت بالا حرکت دهد.

Lightcraft Technologies
، Inc.، با حمایت FINDS – پرواز های قبلی توسط ناسا و ایالات متحده تامین مالی شده است. نیروی هوایی – شما چندین بار در سری موشک های سفید در نیومکزیکو آزمایش کردید. در اکتبر سال ۲۰۰۰، lightcraft مینیاتوری، که دارای یک قطر ۴٫۸ اینچ (۱۲٫۲ سانتی متر) و وزن آن تنها ۱٫۷۶ اونس (۵۰ گرم)، به دست آورد ارتفاع ۲۳۳ فوت (۷۱ متر) است. بعدها در سال ۲۰۰۱، Lightcraft Technologies امیدوار است که نمونه اولیه نورافشانی را به ارتفاع حدود ۵۰۰ فوت ارسال کند. یک لیزر ۱ مگاواتی برای قرار دادن یک کیلوگرم ماهواره در مدار زمین کم نیاز خواهد بود. اگرچه این مدل از آلومینیوم هواپیما ساخته شده است، احتمالا لندست نهایی، کامل از سیلیکون کاربید ساخته خواهد شد.

این Lightcraft لیزر همچنین می تواند از آینه های موجود در صنایع دستی استفاده کند تا برخی از انرژی های پرتو را پیش از کشتی طرح کند. حرارت از پرتو لیزر می سنبله هوا که بعضی از هوا گذشته کشتی منحرف، در نتیجه کاهش کشیدن و کاهش میزان حرارت جذب شده توسط lightcraft ایجاد کنید.

 

چراغ قوه مایکروویو
یکی دیگر از سیستم های پیشرانه ای که برای کلاس های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از مایکروویو ها است. انرژی مایکروویو ارزانتر از انرژی لیزر است و برای مقابله با قدرت های بالاتر آسان تر است، اما به کشتی نیاز دارد که دارای قطر بزرگتر باشد. Lightcrafts که برای این موتور طراحی شده، بیشتر شبیه هواپیمای پرواز است (در حال حاضر ما واقعا به قلمرو داستان علمی تخیلی می رویم). این فن آوری سالها طول خواهد کشید تا از هواپیمای لیزر استفاده کند اما می تواند ما را به سیاره های بیرونی برساند. توسعه دهندگان نیز هزاران نفر از این چراغ قوه را به نمایش می گذارند، که توسط یک ناوگان ایستگاه های نیروی چرخشی طراحی شده است، که مسافران هواپیمایی معمولی را جایگزین می کند.

یک چراغ قوه دارای مایکروویو نیز از یک منبع انرژی استفاده می کند که در کشتی مجتمع نمی شود. با استفاده از سیستم نیروی محرکه لیزر، منبع تغذیه مبتنی بر زمین است. سیستم نیروی مایکروویو آن را دور می کند. فضاپیمای مجهز به مایکروویو بر روی نیرویی که از نیروگاه های خورشیدی، نیروی خورشیدی فرو می رود، تکیه می کند. به جای آنکه از منبع انرژی خود دور شود، منبع انرژی، نور لامپ را در آن می کشد.

دانشمندان قبل از این که می توانند پرواز کنند، مایکروویو مجبور خواهند شد که یک نیروگاه خورشیدی را با قطر ۱ کیلومتر (۰٫۶۲ مایل) به مدار هدایت کنند. لیک Myrabo، که منجر تحقیق نور، معتقد است که چنین نیروگاه می تواند تا ۲۰ گیگاوات برق تولید کند. در حال چرخش ۳۱۰ مایل (۵۰۰ کیلومتر) در بالای زمین، این ایستگاه قدرت پرتو پایین انرژی مایکروویو به ۶۶ فوت (۲۰ متر)، پلیت lightcraft خواهد بود که قادر به حمل ۱۲ نفر. میلیون ها تن از آنتن های کوچک که در بالای آن قرار دارند، مایکروویو ها را به برق تبدیل می کنند. تنها در دو مدار، نیروگاه قادر خواهد بود برای جمع آوری ۱۸۰۰ ژول انرژی و پرتو پایین ۴٫۳ گیگاوات برق به lightcraft برای سوار شدن به مدار.

چراغ مایکروویو مجهز به دو آهنربای قوی و سه نوع موتور نیروی محرکه است. سلول های خورشیدی، پوشش بالای کشتی، توسط lightcraft در راه اندازی برای تولید برق مورد استفاده قرار می گیرد. برق پس از آن هوا یونیزه می شود و وسیله نقلیه را برای جمع آوری مسافران سوار می کند. هنگامی که آن را راه اندازی، مایکروویو lightcraft استفاده از بازتابنده داخلی برای گرم کردن هوا در اطراف و فشار از طریق مانع صوتی.

هنگامی که در ارتفاع بالا بود، به سمت پایین برای سرعت Hypersonic کج شد. نیمی از قدرت مایکروویو سپس می تواند در مقابل کشتی به حرارت هوا و ایجاد یک سنبله هوا اجازه می دهد کشتی به از طریق هوا کاهش تا ۲۵ برابر سرعت صوت و پرواز به مدار منعکس شده است. حداکثر سرعت سوارکاری در حدود ۵۰ برابر سرعت صدا است. نیمی دیگر از قدرت مایکروویو توسط آنتن های دریافتی به برق تبدیل می شود و برای دو موتور الکترومغناطیسی انرژی مورد استفاده قرار می گیرد. این موتورها پس از آن سرعت جریان لغزش یا هوا را در اطراف صنایع دستی شتاب می دهند. با شتاب دادن جریان لغزش قادر به لغو هر رونق صوتی است، که باعث می شود که عکاسی در سرعت های فوق العاده ای خاموش باشد.

 

 

دیدگاه‌تان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *