کانفیگ تنظیمات عمومی Whmcs تب Invoices

قسمت اول ( Continuous Invoice Generation ) :

با فعال کردن این گزینه ، صورتحساب هر دوره در زمان سر رسید سرویس آن صادر می گردد .

توجه داشته باشید حتی اگر صورتحساب مربوط به سرویس قبلی پرداخت نشده باشد ، فاکتور صادر خواهد شد.

قسمت دوم ( Enable PDF Invoices ) :

با فعال کردن این گزینه یک نسخه از فاکتور به صورت PDF برای کاربر ارسال خواهد شد.

قسمت سوم ( PDF Paper Size ) :

شما می توانید سایز صفحه PDF ارسالی به کاربر را از این قسمت انتخاب کنید.

قسمت چهارم ( PDF Font Family ) :

در این قسمت می توانید فونت مورد نظر مربوط به فایل PDF را انتخاب نمایید. در صورتی که فونت دیگری مد نظر دارید از قسمت Custom نام آن را بنویسید.

قسمت پنجم ( Enable Mass Payment ) :

با فعال کردن این گزینه کاربران شما می توانند صورتحساب های خود را به صورت گروهی پرداخت کنند. ( امکان پرداخت چند صورتحساب به صورت همزمان )

قسمت ششم ( Clients Choose Gateway ) :

اگر این گزینه فعال باشد کاربر می تواند نحوه پرداخت صورتحساب خود را از منوی کشویی انتخاب نماید. در صورتی که این گزینه غیر فعال باشد، نحوه ی پرداخت صورتحساب ها همان چیزی است که کاربر در هنگام ثبت نام انتخاب کرده .

قسمت هفتم ( Group Similar Line Items ) :

اگر این گزینه فعال باشد ، محصولات مشابه در یک گروه با نامی توصیف کننده ی این محصولات قرار می گیرند

قسمت هشتم ( Disable Auto Credit Applying ) :

در حالت پیش فرض اگر کاربر در حساب خود اعتبار داشته باشد هنگام سررسید صورتحساب ، هزینه ی آن از اعتبار کاربر کاسته خواهد شد. با فعال کردن این گزینه ،  این قابلیت غیر فعال خواهد شد و برداشت از اعتبار کاربر به صورت خودکار نخواهد بود و به صورت دستی خواهد شد.

قسمت نهم ( Cancellation Request Handling ) :

با فعال کردن این گزینه وقتی کاربر یکی از سرویس های خود را لغو کند ، صورتحساب های پرداخت نشده  مربوط به آن سرویس حذف خواهد شد.

قسمت دهم ( Sequential Paid Invoice Numbering ) :

با فعال کردن این گزینه ، صورتحساب های پرداخت شده شماره های پی در پی خواهند گرفت.

قسمت یازدهم ( Sequential Invoice Number Format ) :

در این قسمت می توانید شماره ی فاکتور ها را تنظیم کنید که به چه صورت باشد. به صورت عددی ، سال ، ماه یا روز.

قسمت دوازدهم ( Next Paid Invoice Number ) :

در این قسمت شما باید تنظیم کنید شماره صورتحساب بعدی پرداخت شده چند عدد از صورتحساب فعلی جلوتر باشد. به صورت پیش فرض عدد ۱ می باشد که شماره صورتحساب ها +۱ خواهند شد.

قسمت سیزدهم ( Late Fee Amount ) :

درصد جریمه دیر کرد را در این قسمت وارد کنید. به صورت پیش فرض ۱۰ درصد است که به این معناست وقتی کاربر صورتحساب خود را دیر پرداخت کند ۱۰ درصد جریمه خواهد شد.

توحه داشته باشید با وارد کردن عدد صفر جریمه مربوط به فاکتور غیر فعال خواهد شد.

قسمت چهاردهم ( Late Fee Amount ) :

در این قسمت می توانید حداقل میزان جریمه را وارد کنید. عدد وارد شده به درصد است.

قسمت پانزدهم ( Accepted Credit Card Types ) :

کارت های اعتباری قابل استفاده در whmcs ( این سرویس ها در ایران غیر فعال می باشند.)

قسمت شانزدهم ( Issue Number/Start Date )

با فعال کردن این گزینه فیلد های شماره مشکل و تاریخ شروع آن در مورد کارت های اعتباری فعال خواهند شد.

قسمت هفدهم ( Invoice # Incrementation ) :

اختلاف شماره فاکتور صادر شده با فاکتور بعدی را وارد کنید. پیش فرض عدد یک وارد شده است .

برای مثال اگر عدد ۱۰ را وارد نمایید ، اگر برای کاربر X فاکتور با شماره ی ۲۰۰۰ صادر شود ، فاکتور بعدی با شماری ۲۰۱۰ صادر خواهد شد.

قسمت هجدهم ( Invoice Starting ) :

در این قسمت می توانید تنظیم کنید عدد های مربوط به فاکتور از چه عددی شروع شوند.

برای مثال اگر عدد ۱۰۰۰ را وارد کنید ، صورتحساب ها از این عدد شروع خواهند شد.

تنظیمات فاکتور ها در Whmcs  به پایان رسید .

 

دیدگاه‌تان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *