کانفیگ تنظیمات عمومی whmcs تب Ordering

قسمت اول ( Order Days Grace ) :

شما می توانید قبل از به پایان رسیدن مهلت صورتحساب کاربران خود ، برای آن زمان قرار دهید.

برای مثال اگر در این قسمت عدد ۵ را وارد کنید ، کاربر پس از بوجود آمدن صورتحساب ۵ روز مهلت دارد تا آن را پرداخت کند.

قسمت دوم ( Default Order Form Template ) :

قالبی را که می خواهید برای محصولات سایت قرار دهید ، از این قسمت انتخاب کنید.

قسمت سوم ( Enable TOS Acceptance ) :

با فعال کردن این گزینه ، کاربر موظف به تایید قوانین مجموعه شماست.

ادامه تنظیمات Ordering در whmcs

قسمت چهارم ( Terms of Service URL ) :

در صورتی که صفحه ای برای قوانین شرکت یا کمپانی خود دارید ، می توانید لینک آن را در این قسمت قرار دهید.

با قرار دادن لینک در این قسمت ، وقتی کاربر روی قوانین کلیک کند وارد لینک تعریف شده می شود.

قسمت پنجم ( Auto Redirect on Checkout ) :

شما می توانید فرایند فروش محصول خود را برای کاربران خود تعریف کنید.

o        گزینه اول Just show the order completed page (no payment redirect): در صورتی که این مورد را فعال کنید کاربر پس از سفارش محصول ، تاییدیه سفا ش محصول را می گیرد اما به صفحه پرداخت منتقل نمی شود.

o        گزینه دوم ( Automatically take the user to the invoice ) :  با فعال کردن این گزینه کاربر پس از تکمیل سفارش محصول مورد نظر ، ابتدا اطلاعات خود را تایید و سپس وارد صفحه فاکتور می شود.

o        گزینه سوم ( Automatically forward the user to the payment gateway ) : با فعال کردن این گزینه کاربر پس از  تکمیل سفارش خود مستقیم به درگاه و صفحه بانک هدایت می شود.

ادامه تنظیمات Ordering در whmcs

قسمت پنجم ( Allow Notes on Checkout ) :

با فعال کردن این گزینه ، کاربر شما می تواند هنگام سفارش یک محصول توضیحاتی را وارد نماید.

قسمت ششم ( Monthly Pricing Breakdown ) :

با فعال کردن این گزینه کاربران می توانند سرویس های سالانه خود را به ماهانه تبدیل کنند و هزینه تمدید آن را ماهیانه بپردازند.

پیشنهاد همیار دیزاین این است این گزینه غیر فعال باشد.

قسمت هفتم ( Block Existing Domains ) :

این گزینه دامین هایی که در سیستم شما ثبت هستند ، هر وضعیتی که داشته باشند ( ثبت شده ، معلق ، غیر فعال ) ، به صورت معلق می شوند تا شما آن ها را ابتدا بررسی و تایید کنید.

قسمت هشتم ( No Invoice Email on Order ) :

با فعال کردن این گزینه ایمیل های یاد آوری پرداخت صورتحساب برای کاربران ارسال نمی شود.

قسمت نهم ( Skip Fraud Check for Existing ) :

با فعال کردن این گزینه سیستم قابلیت بررسی سفارشات تقلبی برای کاربرانی که حداقل یک سفارش فعال دارند لغو می کند.

ادامه تنظیمات Ordering در whmcs

قسمت دهم ( Only Auto Provision for Existing ) :

اگر این گزینه را فعال کنید سفارش کاربرانی که برای اولین بار می خواهند سفارشی را ثبت کنند ، قبل از تایید خودکار ، معلق می شود تا ابتدا شما آن را بررسی و سپس تایید کنید. این مورد فقط برای اولین سفارش است و برای سفارش های آتی ، محصول به صورت خودکار ایجاد و تایید می شود.

قسمت یازدهم ( Enable Random Usernames ) :

با فعال کردن این گزینه ، هنگام ایجاد سرویس توسط کاربر ، ۸ کاراکتر مربوط به نام دامنه برای Username او انتخاب می شود.

قسمت دوازدهم (Signup Anniversary Prorata) :

هنگامی که این گزینه را فعال کنید ، در روز تاریخ عضویت کاربر تمامی محصولات او به صورت خودکار تمدید می شود.

  • برای این که این قابلیت را فعال کنید به Setup > Products/Services > Edit > Pricing tab رفته و گزینه Prorata Billing را فعال نمایید. توجه داشته باشید قسمت Prorata Date به صورت خودکار با تاریخ عضویت کاربر هماهنگ و ست می شود.

دیدگاه‌تان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *