چرا در وب از SED استفاده میشود ؟

به عنوان مثال در گوگل ویاهو، اکثر مردم فقط به صفحه ی اول نتایج جستجو نگاه میکنند. بنابراین برای داشتنترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، این مسئله الزامی است که سایت شما در صفحه یاول نتایج جستجو قرار گیرد.
علم بهینه سازی موتور جستجو در مورد روشهای فنیمانند عنوان صفحه ی مناسب، تگ ها و متا تگ ها، کلمات کلیدی و عبارات کلیدی وتوضیحات مناسب سایت و کلاً محتوایی که موتورهای جستجو دوست دارند، مطالعه می کند.
موتورهای جستجو صفحات وب را به وسیله نرم افزار خزندگی (عنکبوت) پیدا و فهرستبندی میکنند. متاسفانه تمام نرم افزارهای خزندگی یک جور کار نمیکنند. برای مثال اگرصفحه وب شما در یکی از موتورهای جستجو امتیاز بالایی داشته باشد، ممکن است در دیگرموتورها این چنین نباشد.
یکی از کارهایی که متخصصان بیهنه سازی موتورهای جستجوانجام میدهند، پیگیری تمام تغییرات عملکرد داخل موتورهای جستجو است. بنابراین آنهامیتوانند صفحات وب را بر طبق این تغییرات بهینه سازی کنند. به علاوه آنها همراه باتغییرات موتورهای جستجوی مختلف خود را تابع این موتورها قرار میدهند.
هنگامی کهشما یک طراح برای طراحی سایت تجاریتان انتخاب میکنید، شما باید از این طراح دربارهی بهینه سازی موتورهای جستجو سوال کنید و باید از او بخواهید بر طبق اصول بهینهسازی برای موتورهای جستجو ساخت صفحات وب سایت شما را شروع کند. در صورتیکه این کار طولانی تر از طراحی هایی که شمابیش از این داشته اید، نیست. این کار خیلی آسان تر و معقول تر است که شما در همانبار اول که سایتتان بر روی وب قرار می گیرد، شامل بهینه سازی برای موتورهای جستجوشود.

 چراSEO مهم است؟

چرا بهینه سازی برای موتورهایجستجو مفید می باشد. موارد ذیل برخی از دلایل این موضوع می باشند:
برتر بودندر نتایج جستجو مشتری های زیادی را به دیدار از وب سایت شما دعوت میکند.
۸۷در صد تمام بینندگان شما از یک صفحه یک وضعیت دارند.
۹۱در صد از کاربران اینترنت از موتورهای جستجو استفاده میکنند.
طبق آخرین تحقیقات بیش از ۲۵۰میلیون جستجو در روز در کشور انگلیس انجاممیگیرد.
۷۳در صد معاملات آنلاین به وسیله موتورهای جستجو آغاز میشود.
۳.۵بیلیون از وب سایت با هم بر سر رقابت پول هستند، اما واقعیت این این است که فقط کسرهایاز یک درصد به صفحه اول می رسند.
 
چه کسانی بهSEO احتیاج دارند؟

هر وب سایتی  که به سوی تجارت و بازرگانی حرکت میکند، باید صفحات وب خود را برایموتورهای جستجو بهینه سازی کند.
هدف نهایی یک وب سایت جلب کاربران اینترنتی میباشد، و مطالعات نشان داده است که پهنه عظیمیاز کابران اینترنتی  وب سایت ها  را در موتورهای جستجوی پیدا کرده اند.  اگر شرکت شما نظر به ساخت یک وب سایت جدید و یا به روز کردن وب سایت  قدیمی خود را دارد باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت بایدSEO رادر الویت قرار دهید.
به خاطر داشته باشید کهSEO   شمارا به مسابقه بزرگ می بردو شما را در بازار معرفی میکند.
 
ابزارهایSEO چیست؟

در اینجا میخواهیم درباره ابزارهایSEO یا بهینه سازی برای موتورهایجستجو صحبت کنیم و تعدادی از آنها را معرفی کنیم.
▪ Keyword Suggestion
پیشنهاددهنده ی کلمات کلیدی: همانطور که در بالا گفتیم کلمات کلیدی در جذب موتورهای جستجونقش به سزایی دارند. شما میتوانید با استفاده ازKeyword Suggestion کلمات کلیدی بهتر و جذاب تری را انتخاب کنید.
▪ Google Rank Checker
چک کننده ی امتیاز شما در گوگل: موتور جستجوی گوگل با محاسباتی خاص و دقیق به  وب سایت ها امتیاز میدهید, هر چه امتیاز سایت شما در گوگل بالاتر باشد ارزش سایتشما بالاتر است. معمولا چک کردن این امتیاز آسان نیست اما این ابزار در بیشتر سایتهای مرتبط باTools SEO کار شما را آسان کرده و شما میتوانید به راحتی امتیاز خود رادر گوگل چک کنید.
▪ Link Popularity
محبوبیت لینک: محبوییت لینک به شما نشانمیدهید که در موتورهای جستجوی مختلف وقتی شما را جستجو میکنند چه تعداد نتیجه ظاهرمیشود و جدیدن از این ابزار برای مقایسه کردن بین چند وب سایت  استفاده می شود.
▪ Search Engine Position
وضعیت سایت شما درموتورهای جستجو: این ابزار هم تعداد نتایج جستجوی سایت شما را در موتورهای جستجویبزرگ نمایش میدهد.
در کلWeb Site Optimization Tools یا ابزارهای بهینه سازی  وب سایت  که انواع مختلف و متنوعی دارند.
به تازگی موتور جستجویی در ایرانبه نام دهیو! با آدرسwww.dahio.com راه اندازی شده است که علاوه بر خدمات جستجوبرای اولین بار در ایران خدماتی کامل در رابطهSearch Engine Optimization    را ارائه میدهد.

 

دیدگاه‌تان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *