چگونه آمازون Cloud Player کار می کند


در حالی که ظرفیت های استریوی شخصی افزایش یافته است، هنوز هم فضای ذخیره سازی محدود دارند. برخی از تولید کنندگان پخش کننده هایی را تولید می کنند که از رسانه های قابل حمل مانند کارت های SD استفاده می کنند. این حذف نیاز به بار بار بارگذاری و پاک کردن فایل ها؛ هنگامی که می خواهید موسیقی متفاوت، کارت کارت را عوض کنید. متاسفانه، کارت ها، مانند iPods، هنوز هم می توانند در یک زمان بسیار زیاد ذخیره شوند.

در حال حاضر تصور کنید که شما می توانید تمام موسیقی شما در حال حاضر، به علاوه تمام موسیقی شما هرگز به عنوان فایل های MP3 ذخیره کنید، و شما هرگز نگران نباشید که آیا شما فضای کافی برای ذخیره کل مجموعه خود را. این مانند داشتن یک آی پاد با یک مقدار بی نهایت فضای ذخیره سازی است. شما هرگز نباید فایل های قدیمی را حذف کنید تا بتوانید موارد جدید را اضافه کنید.

محاسبات ابر، چنین ذخیره سازی به ظاهر بی نهایت را برای انواع استفاده از محاسبات واقعیت می گیرد. ابر پخش کننده آمازون تمرکز این ابر قدرت را برای استریو های شخصی متصل به اینترنت. آمازون Cloud Player به شما اجازه می دهد که فضای دیسک را از ابر آمازون اجاره کنید تا موزیک و فایل های دیگرتان را ذخیره کنید و از هر کجا به آنها دسترسی پیدا کنید. اولین ۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان است و دستگاه های همراه با MP3 Player آمازون می توانند موسیقی آنلاین را به صورت آنلاین پخش کنند، بنابراین شما می توانید به جای دانلود آن به دستگاه خود از اینترنت به طور مستقیم گوش کنید.

این مقاله نشان می دهد که چگونه آمازون Cloud Player کار می کند، از جمله Amazon Cloud Drive که از آن استفاده می کند، و برخی از چالش های آمازون در ارائه MP3 های قابل دانلود و پخش آن از ذخیره سازی ابر ذخیره می شود.

 

ابر آمازون: ذخیره سازی تقریبا نامحدود
Amazon.com
منابع محاسباتی عظیم خود را به یک جریان درآمد با خدمات وب Amazon تبدیل کرده است.
Amazon.com
منابع محاسباتی عظیم خود را به یک جریان درآمد با خدمات وب Amazon تبدیل کرده است.
Amazon.com
، Inc.

در دهه اول، آمازون از یک راه اندازی مبتنی بر سیاتل در گاراژ Jeff Bezos شد تا تبدیل به معیار بین المللی موفقیت تجارت الکترونیک شود. در آن زمان، آمازون تقسیمات کلی شرکت رشد خود را برای توسعه زیرساخت های محاسباتی در پشت وب سایت اختصاص داد، از جمله خدمات ذخیره سازی وسیع. در سال ۲۰۰۶ آمازون این شرکت را با راه اندازی وب سرویس آمازون [منبع: آمازون] به یک منبع درآمد جدید تبدیل کرد.

خدمات وب آمازون (AWS) تجارت را به عنوان جایگزینی برای سرمایه گذاری هزاران دلار در سخت افزار کامپیوتر و کارکنان برای اجرای آن ارائه می دهد. با AWS، این کسب و کار می تواند داده ها را ذخیره کند و رایانه های سرور را در یک محیط محاسبات ابری راه اندازی کند و فقط هزینه استفاده از آنها را پرداخت کند. مقاله ما “چگونه ابر رایانه کار می کند” توضیح می دهد که ابر یک شبکه از منابع کامپیوتر در دسترس برای انجام وظایف هر دو بزرگ و کوچک است.

در حالی که AWS سرویس های بسیاری دارد که برای دنیای کسب و کار مفید هستند، این سرویس ها ممکن است برای کاربر معمولی آمازون مفید نباشد. هرچند با استفاده از قدرت آن منابع ابر، آمازون محصولات جدیدی را که می توانید برای بازی و کار استفاده کنید، توسعه داده است. Amazon Cloud Drive سرویس ذخیره سازی پشت این محصولات است. با Cloud Drive، شما می توانید فایل ها را به ابر آپلود کنید و آنها را از طریق یک رابط کاربر پسند سازماندهی کنید. علاوه بر این، شما می توانید این فایل ها را دوباره در هر کجا که بتوانید به Amazon.com وارد شوید، دانلود کنید. این مانند داشتن فلش درایو USB است که از هر نقطه از اینترنت قابل دسترسی است.

Amazon Cloud Drive
در اختیار هر کاربر Amazon.com با یک آدرس پرداخت موقت معتبر است. تنها نرم افزاری که باید از Cloud Drive خود استفاده کنید یک مرورگر وب است که نرم افزار محبوب و رایگان Adobe Flash را اجرا می کند. سپس، در حالی که شما در Amazon.com وارد شده اید، منوی “Items Digital شما” در سمت راست بالا از ساختار صفحه آمازون، به Cloud Drive و خدمات مربوطه دسترسی پیدا می کند. اولین ۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان است و هزینهای سالانه برای نگهداری ذخیره خود از ۲۰ دلار در سال برای ۲۰ گیگابایت (حدود ۱٫۷۰ دلار در هر ماه) تا ۱۰۰۰ دلار در سال برای ۱۰۰۰ گیگابایت (حدود ۸۳٫۵۰ دلار در ماه) آمازون]

Amazon Cloud Drive
بدون رقابت آن نیست، همانطور که بعدا در این مقاله خواهید دید. در حال حاضر، با این حال، اجازه دهید نگاهی به نرم افزار آمازون برای ارائه موسیقی از ابر درایو به گوش شما توسعه یافته: آمازون ابر پلیر.

 

چگونه آمازون Cloud Player کار می کند
توسط استفانی کرافورد

آمازون مورد نیاز بازیکن ابر

شما می توانید فایل های موسیقی را از آمازون ابر درایو خود را با استفاده از نرم افزار وب سایت آمازون Cloud Player یا Amazon MP3 Player پخش کنید. بعدا وقتی به دنبال کشف چگونگی گوش دادن به موسیقی خود از دستگاه تلفن همراه خود می گردیم، MP3 Player های آمازون را مشاهده می کنیم. اول، با این حال، اجازه دهید نگاهی به آمازون Cloud Player که به شما امکان آپلود، سازماندهی و پخش فایل های موسیقی در Cloud Drive خود را می دهد.

برای استفاده از نرم افزار Amazon Cloud Player Web، به موارد زیر نیاز دارید:

    
حساب آمازون
    
یک آدرس پرداخت موقت معتبر در تنظیمات حساب آمازون – الزام آدرس آدرس صورتحساب، حتی اگر شما فقط از ۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان استفاده می کنید. اگر تصمیم به ارتقا برای ذخیره سازی بیشتر دارید، باید یک فرم پرداخت را به تنظیمات حساب آمازون خود مانند کارت اعتباری اضافه کنید.
    
یک مرورگر وب پشتیبانی شده – مرورگرهای پشتیبانی شده از این نوشتار شامل اینترنت اکسپلورر ۸ و بالاتر، فایرفاکس ۳٫۵ و بالاتر، Chrome و Safari است.
    Adobe Flash Player –
مرورگر شما ممکن است قبلا شامل نرم افزار فلش پلیر باشد. در غیر این صورت، آمازون Cloud Player از شما می خواهد که آن را از Adobe.com دانلود کنید و آن را نصب کنید. [source: Amazon].

هنگامی که این الزامات را برآورده می کنید، قدم بعدی شما این است که اطمینان حاصل کنید هر فایل ای که می خواهید آپلود و بازی در Cloud Player در یکی از فرمت های فایل پشتیبانی شده Player داشته باشید. شما می توانید هر فایلی را که میخواهید در Cloud Drive خود ذخیره کنید، اما Cloud Player تنها می تواند فایل ها را در یکی از دو فرمت پخش کند: فرمت MP3 به طور گسترده ای استفاده می شود (با نام فایل های پایان به .mp3) و فرمت AAC مورد استفاده توسط نرم افزار Apple iTunes (با نام فایل های پایان در .m4a) [منبع: آمازون].

یکی از دلایلی که آمازون از این فرمت های فایل استفاده می کند این است که آن موسیقی را که توسط مدیریت حقوق دیجیتال (DRM) محافظت می کند پخش نمی کند. حفاظت از DRM بدان معنی است که شرکتهایی که آن فایلها را توزیع کردهاند، آنها را رمزگذاری کردهاند تا فقط توسط یک برنامه کاربردی خاص قابل خواندن باشند. به عنوان مثال، اگر موسیقی خرید خود را از iTunes فروشگاه اپل، شما فقط می توانید این فایل ها را در نرم افزار iTunes و فقط در رایانه هایی که با اپل ثبت نام کرده اید، بازی کنید. اگر فایلهای DRM را به Drive Cloud Amazon آپلود کنید، Cloud Player قادر به پخش آنها نیست. بعدا، نگاهی دقیق تر به نحوه مدیریت DRM آمازون خواهیم داشت.

اکنون که در مورد آمازون Cloud Player مورد نیاز هستیم، شروع کنیم!

 

شروع کار با آمازون Cloud Player
شما اولین بار که Amazon Cloud Player را باز می کنید با این صفحه مواجه می شوید.
شما اولین بار که Amazon Cloud Player را باز می کنید با این صفحه مواجه می شوید.
تصویری از Stephanie Crawford برای HowStuffWorks.com
در اینجا چیزی است که شما اولین بار در هنگام باز کردن Amazon Cloud Player مشاهده می کنید قبل از بارگذاری هر گونه موسیقی در Cloud Drive خود.
تصویری از Stephanie Crawford برای crmit.ir

برای باز کردن Amazon Cloud Player، با رفتن به Amazon.com و ورود به حساب کاربری خود، شروع کنید. سپس، ماوس خود را بر روی “عناصر دیجیتالی خود” در سمت راست بالا ببرید و از منوی کشویی “Cloud Drive” خود را کلیک کنید. اگر با منو مشکل دارید، می توانید بر روی “آیتم های دیجیتالی خود” کلیک کنید، بخش Cloud Player را پیدا کرده و روی “Music Cloud Drive” کلیک کنید. آمازون ممکن است از شما بخواهد که رمز عبور خود را، حتی اگر وارد سیستم شده اید، به عنوان یک اقدام امنیتی اضافه کنید.

 
اولین بار آمازون Cloud Player خود را باز می کند، از شما می خواهد شرایط خدمات را بپذیرد و با پاسخ دادن به یک سوال امنیتی CAPTCHA، شما را بومی می کند. هنگامی که این کار را انجام می دهید آمازون شما را به رابط وب Cloud Player می برد.

آمازون Cloud Player ظاهر و احساس مشابه با دیگر نرم افزار پخش رسانه ای محبوب است. ویژگی ها شامل لیست تعاملی از آهنگ ها، دسته ها و لیست های پخش از یک منوی ناوبری در سمت چپ بالا و توقف بزرگ، بازی و دیگر دکمه های کنترل در سمت چپ پایین است.

اکنون که شما آمازون Cloud Player را راه اندازی کرده اید، اجازه دهید از ویژگی های آن برای آپلود، خرید و مدیریت موزیک خود استفاده کنیم.

 

آپلود موسیقی برای پخش در پخش ابر آمازون
هنگامی که شما برای بار اول آپدیت MP3 آمازون را باز کنید، نرم افزار MP3 را بر روی رایانه خود شناسایی می کند که در Drive Cloud آمازون نیستند.
هنگامی که شما برای بار اول آپدیت MP3 آمازون را باز کنید، نرم افزار MP3 را بر روی رایانه خود شناسایی می کند که در Drive Cloud آمازون نیستند.
تصویری از Stephanie Crawford برای crmit.ir

همانطور که قبلا توضیح داده شد، پخش کننده آمازون Cloud Player می تواند فایل های DRM رایگان را در فرمت MP3 یا AAC بازی کند. هنگامی که فایل هایی که برای آپلود آماده شده اند، رابط کاربری Amazon Cloud Player Web را باز کنید، در بالای سمت چپ دکمه «آپلود به Cloud Drive خود» را کلیک کنید. وقتی روی این دکمه کلیک کنید، آمازون یکی از دو گزینه را ارائه می دهد:

    
گزینه ۱: اگر شما آپدیت MP3 آمازون نصب کرده اید بر روی رایانه خود، دکمه آپلود به طور خودکار این نرم افزار را راه اندازی می کند. اگر آپدیت MP3 را نصب نکرده اید و شما از یکی از سیستم عامل های پشتیبانی شده استفاده می کنید، Cloud Player از شما می خواهد آن را دانلود و نصب کنید. آمازون از آپلود کننده MP3 در سیستم عامل های زیر پشتیبانی می کند: نسخه های ویندوز ایکس پی، ویستا و ۷ و نسخه های Mac OS X که بر روی سخت افزار Mac مبتنی بر اینتل اجرا می شود.
    
گزینه ۲: اگر از یک سیستم عامل استفاده می کنید که آپدیت MP3 آمازون در دسترس نیست، مانند لینوکس، دکمه آپلود یک اخطار نشان می دهد که شما باید از رابط Cloud Drive برای آپلود فایل های خود استفاده کنید. میتوانید از پیغام هشدار برای باز کردن Cloud Drive استفاده کنید، یا میتوانید به صفحه Amazon.com اصلی بازگردید، روی «آیتمهای دیجیتالی خود» کلیک کنید و «پروندههای Cloud Drive شما» را انتخاب کنید. در رابط Cloud Drive، از فایل “Upload Files” برای انتخاب و آپلود فایل ها از رایانه خود استفاده کنید.

اکثر افراد احتمالا با Option 1 در بالا برخورد می کنند – با استفاده از آپدیت MP3 آمازون. هر بار که شما آپدیت MP3 را باز می کنید، نرم افزار کامپیوتر شما را اسکن می کند تا فایل های MP3 یا AAC شما را به Cloud Drive خود آپلود نکنید. آپلودکننده همچنین خلاصه ای را در پایین مقدار ذخیره باقی مانده شما در Cloud Drive و میزان ذخیره سازی مورد استفاده قرار می دهد که اگر همه موارد انتخاب شده را بارگذاری کنید، نشان داده می شود.

شما می توانید جعبه های اضافی برای گسترش هر یک از آیتم های نمایش داده شده در لیست استفاده کنید، و شما می توانید جعبه ها را چک کنید و بردارید تا گزینه های خود را از چه چیزی برای آپلود تغییر دهید. اگر می خواهید فایل هایی را که در لیست قرار ندارند آپلود کنید، روی پیوند «مرور بیشتر موسیقی» در بالای لیست کلیک کنید. پس از اینکه انتخاب خود را در آپلودکننده MP3 انجام دادید، روی دکمه «شروع آپلود» کلیک کنید.

در حالی که فایل های خود را برای آپلود منتظر می گذارید، پیشرفت در پایین پنجره آپلود کننده نظارت می شود. نرم افزار به طور مداوم محاسبه می کند تا چه زمانی زمان لازم برای آپلود آهنگ های انتخاب شده شما را باقی می گذارد. شما می توانید در هر زمان و در طول فرآیند، آپلود را متوقف کنید و آپلود کنید. هنگامی که آپلود شما کامل است، به مرورگر وب آمازون خود در Cloud Player بروید و بر روی «آخرین آپلود ها» کلیک کنید تا آهنگ های جدید لیست شده را ببینید.

بعد، اجازه دهید نگاهی به راه دیگری برای پر کردن ابر Drive خود با آهنگ های مورد علاقه خود کنیم: خرید MP3 به طور مستقیم از آمازون.

 

خرید موسیقی از فروشگاه آمازون MP3
هنگامی که شما برای Amazon.com برای MP3 ها خرید می کنید، می توانید آهنگ های فردی را انتخاب کنید یا کل آلبوم را خریداری کنید.
هنگامی که شما برای Amazon.com برای MP3 ها خرید می کنید، می توانید آهنگ های فردی را انتخاب کنید یا کل آلبوم را خریداری کنید.
Amazon.com

آمازون بیش از ۱۵ میلیون آهنگ برای خرید به عنوان فایل های MP3 موجود است. شما می توانید کل آلبوم ها را به قیمت ۵ دلار و آهنگ های شخصی برای حدود ۰٫۹۹ دلار خریداری کنید. یکی از مواردی که Amazon را در فروش موسیقی دیجیتال متمایز می کند، این است که موسیقی آن را با حفاظت از حقوق مدیریت دیجیتال (DRM) رمز نمی کند. این بدان معنی است که پس از خرید و دانلود هر آهنگ، شما محدود به پخش آن با نرم افزار آمازون نیستید. در واقع، شما می توانید این فایل ها را بر روی هر سخت افزار یا نرم افزار طراحی شده برای پخش MP3 ها بازی کنید. اگر این به نظر می رسد ممکن است بحث برانگیز باشد، شما درست است؛ ما بعدا در این مقاله بحث خواهیم کرد.

شما می توانید برای MP3 در آمازون خریداری کنید زیرا شما هر چیز دیگری را که می خواهید بخرید وجود دارد. برای تمرکز جستجوی خود، “MP3 Downloads” را از لیست کشویی در بالای صفحه در Amazon.com انتخاب کنید. هنگامی که یک آلبوم یا آهنگی را که می خواهید برای خرید می بینید، روی دکمه “خرید MP3″ برای آن آلبوم یا آهنگ کلیک کنید. آمازون از شما می خواهد هر خرید را تأیید کند (با گزینه ای برای خاموش کردن تاییدیه ها).

هنگامی که شما خرید خود را، یکی از دو چیز اتفاق خواهد افتاد. به طور پیش فرض، مرورگر شما دانلود MP3 های جدید خود را به کامپیوتر شما آغاز می کند. با این حال، اگر شما برای استفاده از Amazon Cloud Drive ثبت نام کرده اید، آمازون گزینه ای برای ذخیره این MP3 ها به Cloud Drive شما می دهد. به عنوان یک پاداش، MP3 هایی که از آمازون خریداری می کنید از فضای موجود در Cloud Drive کسر نمی شوند! شما با انتخاب گزینه ای برای دانلود MP3 ها یا ذخیره آنها به Cloud Drive خود، با به روز رسانی تنظیمات خرید آمازون MP3 خود، انتخاب می کنید. برای تغییر این تنظیمات، روی “حساب کاربری” خود در سمت راست بالا در Amazon.com کلیک کنید و بر روی “تنظیمات MP3 آمازون” خود را از بخش “محتوای دیجیتال” صفحه کلیک کنید.

این که آیا شما فایل های MP3 جدید خود را بلافاصله یا بعد از آمازون Cloud Player خود دانلود می کنید، آمازون به شما دو راه برای دانلود می دهد. یک گزینه این است که از مرورگر داخلی مرورگر خود استفاده کنید، صرفه جویی در فایل های MP3 هر جا که مرورگر شما موجب صرفه جویی در دریافت های دیگر. گزینه های دیگر نصب و استفاده از نرم افزار آمازون MP3 Downloader برای سیستم عامل شما است. MP3 Downloader می تواند به صورت خودکار موسیقی خود را به iTunes و یا ویندوز مدیا پلیر بعد از دانلود وارد کند، و گام بعدی را برای وارد کردن آنها بعدا ذخیره می کند.

اگر شما حساب کاربری آمازون خود را برای ذخیره MP3 خود را به Cloud Drive خود پیکربندی کرده اید، آهنگ های جدید را در لیست پخش “آخرین آپلود ها” در ابر پخش کننده آمازون پیدا خواهید کرد. شما می توانید خرید و دانلود خود را با هم مدیریت کنید و آنها را در لیست های پخش خود قرار دهید. بعد، بیایید کشف کنیم که چگونه می توانید موسیقی خود را از ابر پخش کنید.

 

پخش موسیقی خود را از ابر آمازون
MP3 Player
آمازون برای دستگاه های تلفن همراه مانند این یکی در حال اجرا آندروید در دسترس است.
MP3 Player
آمازون برای دستگاه های تلفن همراه مانند این یکی در حال اجرا آندروید در دسترس است.
تصویری از Stephanie Crawford برای crmit.ir

تا کنون، یاد گرفته اید که چگونه آمازون Cloud Drive خود را با آهنگ های مورد علاقه خود ذخیره کنید. شما همچنین کشف کرده اید که می توانید فایل های موسیقی را که از آمازون در هر دستگاه پخش موسیقی MP3 خریداری شده است، دانلود کنید. با این حال، در مقدمه، ما به مشکل داشتن ظرفیت ذخیره سازی محدود در رایانه ها و استریو های شخصی فکر می کردیم. آمازون قادر به حل این مشکل با فعال کردن رسانه های خود از Cloud Drive خود به جای بارگذاری آن به طور دائمی به هر وسیله ای که از آن استفاده می کنید، است. این برای انعطاف پذیری و لذت بردن از موسیقی مورد علاقه تان بیش از پیش انعطاف پذیر تر شده است.

ما قبلا یکی از برنامه هایی را می توانیم که موسیقی شما را پخش کنند: Cloud Player Amazon. اگر شما یک مرورگر وب دارید که با نیازهای Cloud Player منطبق باشد، می توانید موسیقی خود را به صورت جریان صوتی که در مرورگر شما وجود دارد را پخش کنید. نیازی نیست که موسیقی را دانلود کنید یا یک بازیکن خاص را نصب کنید. شما همچنین می توانید لیست های پخش خود را ایجاد کنید و از رابط کاربری برای انتخاب آهنگ ها برای اضافه کردن به هر لیست پخش استفاده کنید. بنابراین، بر خلاف جریان سرویس های رادیویی اینترنتی مثل پاندورا، شما کنترل کاملی در مورد آینده ی آهنگ ها خواهید داشت.

برنامه دیگری که واقعا قدرت موسیقی در ابر را نشان می دهد، MP3 Player رایگان آمازون است که به عنوان یک برنامه کاربردی برای رایانه شما و یک برنامه تلفن همراه برای دستگاه های آندروید از طریق Android Market Google استفاده می شود. پس از نصب روی گوشی هوشمند اندرویدی، رایانه لوحی یا استریو شخصی، میتوانید از MP3 Player آمازون برای دسترسی به همه موسیقی از ابر درایو خود استفاده کنید. تا زمانی که دستگاه شما دارای یک اتصال به اینترنت (تلفن همراه یا Wi-Fi) است، می توانید موسیقی خود را مستقیما از آمازون وارد و پخش کنید. فورا، شما DJ برای ایستگاه رادیویی خصوصی خود هستید!

پس اگر استریو شخصی شما یک دستگاه اندرویدی نیست؟ با عرض پوزش، کاربران آیفون، هیچ برنامه ای برای آن وجود ندارد! همانطور که از این نوشتار، خیلی زود است که بگوییم کاربران iPhone، iPad و iPod Touch قادر خواهند بود تا موسیقی خود را از یک Cloud Drive آمازون دانلود یا پخش کنند. این ممکن است بخشی به دلیل استفاده از نرم افزار Adobe Flash باشد، که بر روی دستگاه های تلفن همراه اپل به طور نامحدود پشتیبانی نشده است. منبع: چن. برخی از خبرهای خوب برای کاربران بلک بری و پالم وجود دارد: اما شما هنوز می توانید از دستگاه های خود برای خرید و دانلود MP3 از آمازون استفاده کنید حتی اگر پخش جریان در حال حاضر در دسترس نباشد [منبع: آمازون].

ما از طریق بسیاری از ویژگی ها و پیشرفت های مرتبط با آمازون Cloud Player بازی کردیم. بعدا، با این حال، ما چالش هایی را که با آمازون، فناوری ابر و تجربه ابر پلتفرم آمازون روبرو هستیم، بررسی خواهیم کرد.

 

چگونه آمازون Cloud Player کار می کند
توسط استفانی کرافورد

چالش برای ابر پخش کننده آمازون

چالش های آمازون Cloud Player از کیفیت پخش و قابلیت دسترسی دستگاه های خاص به پیامدهای قانونی آن است. شاید واضح ترین چالش این است که کل تجربه بستگی به سرعت اتصال اینترنت شما دارد. سرعت می تواند بارگذاری و بارگیری را تحت تأثیر قرار دهد و اینکه چگونه رایانه یا دستگاه همراه شما میتواند هر مسیری را که بازی میکنید پخش کند. علاوه بر این، اگر ارائه دهنده خدمات اینترنتی یا سرویس تلفن همراه شما در یک ماه از میزان پهنای باند شما استفاده کند، پخش شما کوتاه می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اتصال اینترنت شما به سرویس های جریان مانند Amazon Cloud Player، به مقاله ما “نحوه کارکرد ویدئو و صدا صوتی” مراجعه کنید.

یکی دیگر از چالش ها با کیفیت پخش در Amazon Cloud Player، فرمت های محدودی است که نرم افزار پشتیبانی می کند. هر دو فرمت MP3 و AAC فایل های فشرده باقیمانده هستند. از دست دادن بدان معنی است که برخی از داده های صوتی دیجیتال که موسیقی را تشکیل می دهند هنگام فشرده سازی فایل به آن فرمت از بین می روند. این فایل های موسیقی را به صورت کوچک و راحت قابل حمل نگه می دارد، با کیفیتی بالا که بیشتر شنوندگان می توانند از آنها لذت ببرند. در نتیجه، این بدان معنی است که در حالی که یک آلبوم MP3 از آمازون ارزانتر از یک سی دی است، شما یک کپی را که در کیفیت اولیه بالا و بدون افت کیفیت CD است خریداری نمی کنید.

اگر چه آمازون ابر پلیر بسیاری از وزوز را تولید می کند، برخی از شرکت های دیگر رقابت را ارائه می دهند. برای مثال Dropbox به عنوان یک سرویس مشابه Cloud Drive در آمازون است. Dropbox به ۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان، ۵۰ گیگابایت برای حدود ۱۰ دلار در ماه و ۱۰۰ گیگابایت برای حدود ۲۰ دلار در هر ماه عرضه می کند. علاوه بر این، نرم افزار برای دسترسی و پخش موسیقی جریان از Dropbox تا به حال توسعه یافته است، مانند Dropbox Audio Player برای گوگل کروم. اگر Dropbox بتواند از این نرم افزار برای مرورگرهای متعدد و دستگاه های تلفن همراه، از جمله iPhone استفاده کند، می تواند تهدیدی برای Cloud Player آمازون باشد.

تمامی چالش های دیگر کنار گذاشته شده است، بیشترین موضوع تبلیغاتی برای آمازون Cloud Player مسئولیت قانونی خود در فروش و پخش موسیقی است که توسط DRM محافظت نمی شود. به عنوان یک کاربر Cloud Player، شما تنها کسی هستید که می تواند فایل های خود را مشاهده کند و بازی کند. شما همچنین می توانید این فایل ها را در هر جایی دانلود کنید و از آنها در هر دستگاه پخش MP3 استفاده کنید. متأسفانه این به این معنی است که آمازون تلاش نمی کند که مجددا توزیع این فایل ها را با شرایط خدمات خود نقض کنید. همانطور که از این نوشتار، تولید کنندگان و توزیع کنندگان موزیک در حال افزایش اعتراض هستند، چرا که آمازون مجوزهای مربوط به سرویس های جریان را مذاکره نمی کند. هر دو طرف حقوق قانونی خود را از دست می دهند، آمازون آماده است تا از شرایط قرارداد و حقوق مشتریان خود برای دسترسی و استفاده از خرید دیجیتال خود در هر نقطه، هر زمان [منابع: Pachal، Asharya، Musil] دفاع کند.

آمازون Cloud Player در بازار به عنوان یک ترکیبی منحصر به فرد از خدمات ابر و جریان صوتی است. ویژگی های انعطاف پذیر آن می تواند استاندارد حمل و نقل برای کلیشه های شخصی را کاملا تغییر دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد آمازون Cloud Player سریع به صفحه بعدی بروید.

 

دیدگاه‌تان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *